onsdag

Jag var ju på uppkörning idag vetni? :)
Jag klarade de, yes :D Mitt körkort kommer om ca 5 arbetsdagar.
Härligt värre!
Ja, idag har jag bara pluggat. Usch vad jag hatar det, seriöst. Blä!
Men imorgon är det bilogiprov iallafall. MVG här , såklart :D
Sen spanskaprov på fredag, MVG då också, självklart, typ.

Nu ligger jag och tittar på Seinfeld, det är ju för kul , haha :D
Brukar ni titta på det?:)

Nu ska jag fortsätta titta på det.
Uscha, jag blir mer och mer oaktiv, inte bra.
Men, jag tar den paus jag behöver, eller nej , jag skriver när jag får lust.
Någon gång per dag sådär, kanske mer sällan, vad vet jag :'D

Förresten, jag har haft torsdag hela dagen idag. Jag har ju alltid mjukiskläder på mig
på torsdagar, men det hade jag idag. Så, det blev fel idag, haha,
ja, det finns alltid undantag :D

sovgott !


ganska härlig bild:D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0