333

Hej :)
Nu är jag hemma, sitter här och äter bulle och dricker passionsfrukt, läsk alltså :) gottgott :)
haha, jag har 333 besökare nu. Såg så fult ut, hah (:
Jag skulle ju gå hem,alltså, promenera, sånt gå. Men när jag kom vid Tempo, då kommer Thomas, min gudfar i bilen,
han lämnade ett brev på postlådan, och jag gick in på Tempo. När jag kom ut, då stog han utan'för haha.
Han frågade om han skulle sjutsa mig hem, och såklart fick han göra det, vadå, han är ändå min gudfar? haha (:

Jag ska gå och lägga mig och glo film snart tror jag, eller bara slöa framför teven, vi får se.
Jag tror inte att jag ska sitta här iallafall, sen vid halv 3 eller så, kanske senare, då åker jag ner på stan,
och köper ny foundation.
Idag fick jag ta den jag hade i somras, och den är typ asmörk , ehe.
Men iallafal :)
Det var nå adventssak på skolan idag, och hela skolan samlades i matsalen och lyssnade på när prästen pratade,
och när folk sjöng :) Bella är ju bäst!
Sen var det spanska, men dom skulle ändåså bara ha läxförhör, och jag och Isa behövde ringa till praoen,
så vi fick göra det istället,  sen hade vi matte. Jag gjorde prov. Usch.
Är jäkligt glad om jag får G , så illa är det!
Sen var det svenska, och jag skrev uppsats.
Kul liv, kul dag. Ja, kul dag vare faktist :)

Nu ska jag hjälpa Frida med någonting som hon ville ha hjälp med,
då kommer hon till mig :'D
Och.. jag kommer till henne, men ändå :'D Hon litar på mig :D Ih!

Kram



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0