4 timmar

Hej!

Hoppas att ni mår bra (:
Det gör jag, nu iallafall, fast jag bara fick ungefär 4 timmars sömn.
För, inatt fick nå maggrejs som gjorde jätteont. Men nu är det över.

Har pluggat lite. Lite matte, lite spanska.
Idag tror jag att jag ska hitta på nåt 'kul'
Kanske ska baka, är sugen på nåt att äta haha (:
Måste börja äta upp mig lite, har ju inge krafter eller nånting. Det är läskit.
Orkar nästan inte ens få upp hostmedicinen.
Hostan har iallafall börjat gått ner, och det går man ju säga är skönt.
Och jag hör på mitt öta nu.

Här bara snöar det hela tiden.
Har snöat i 5 dagar nonstop.
Så det är rätt mycket snö här nu
som ni kanske förstår haha.
Hundarna tycker iallafall om det!

Idag såg jag småa Lillhagsbarn, som kanske går i 1an / 2an gå till pulkabacken med lärare och allt.
Det kommer jag ihåg när vi gjorde när jag va så liten också. Det var jättekul (: maha ._.

Ikväll blir det Andra Avenyn först, och hoppas att man får se någonting om Roxana och dom som man inte fick
i söndags. Sen efter det blir det DH på en gång :)

Kram Malin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0