50- lista (:

Jag har såhär.. superkul, så nu får ni veta lite om mig :)
Här kommer en lista på 50 punkter, allt kommer handla om mig!


1. Jag älskar mina hundar över allt annat
2. jag hatar att få mina känslor krossade
3 .jag ligger jättemycket efter i skolan justnu.
4. Bästa låten just nu är Leona Lewis - Bleeding love
5. jag har hittat mitt bloggintresse igen.
6. Jag har inget förhållande
7. Jag tycker om mina vänner jättemycket och dom betyder asmycket för mig
8. Jag kan prata med min mamma om nästan allting, hon är bäst
9. Jag kan skoja med pappa, men även prata allvar
10. jag älskar att käfta med folk
11. mitt längsta förhållande varade i 5 månader och 4 dagar
12. jag är nervös inför språkresan isommar
13. jag älskar att sjunga
14. Folk tycker att jag pratar mycket
15. jag har lätt för mig att prata med folk
16. Jag skulle vilja att jag och Gero vart 'kända' genom agilityn/lydnaden
17. Jag bryr mig mycket om mitt utseende
18. jag har lätt för att vara med killar, men lite svårare med tjejer
19. jag har börjat vara med flera tjejer i skolan etc.
20. mitt språk har förändras efter jag började skriva blogg
21. Jag kan ibland känna att det är någon som är bakom mig, måste vara någonting psykiskt?
22. Min musiksmak är blandad, väldigt blandad.
23. jag är fisk
24. jag hatar filmer som inte är drama/komedi för det mesta
25. Jag skulle vilja ha flera hundar
26. Jag har blå/grå ögon med konturer
27. Jag har väldigt lätt för att gå ner i vikt, men även gå upp i fel tillfälle
28. Jag blir lätt kär, nästan för lätt ibland.
29. Jag har varit sjuk i 4 veckor
30. När jag gick i 1an vägde jag 24 kg.
31. När jag gick i 4an åkte jag utomlands för första gången
32. jag tycker inte om homosexuallitet
33. Min blogg tar en stor tid av mitt liv, och jag älskar den
34. Jag hoppas att den är intressant
35. Jag skulle vilja ha två barn när jag blir stor
36. Jag älskar sommaren
37. Jag vill antingen bli inredare eller veterinär när jag blir äldre
38. Mina vänner betyder grymt mycket för mig
39. Jag har blivit tillsammans med mitt ex
40. Jag har krossat någons hjärta
41. Någon har krossat mitt hjärta
42. Fotografering är någonting jag tycker om
43. Jag tycker om att skämma ut mig
44. Jag älskar att shoppa
45. Jag är bra på att köpa sånt jag inte behöver
46. Jag ska spara pengar till en laptop, tror jag
47. Jag tycker om datorer.
48. Jag vill ha höga betyg
49. Min allra bästa tjejkompis heter Anna Wennerblom
50. Mina föräldrar har aldrig hört mig sjunga seriöst.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0