Basta! (:

Hej alla söta! :)
Jag sitter här och lyssnar på lite musik och bränner en skiva, för jag ska ner i källaren och basta och bli frisk! :''o :'D
Mamma tog fram nånting som jag ska ha i vatten som jag skulle sitta och sniffa på sa hon x) så ja, de blir .. säkert bra x)
Skivan är klar om ca 3 mintuer , så jag går då (: jag kan skriva lite här tills dess :)
Pappa har fått hem sin telefon som de va en kille som ringde och sa att vi kunde få, eller, vi betalar typ, 99 kr i månaden eller va de va. De är föratt vi är med i nå såhär.. säkerhetsgrejs ;p Iaf, en sony ericsson w 350i :) assnygg (: en blå tillomed :) så, nu sitter han i garaget och lägger in musik ;)
Nu vart skivan klar, så nu ska jag gå och sätta på mig bikini och gå ner och bli varm (:
Ha de bra alla!
Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0