Besöksrekord!

.. Igen faktiskt!
Ni är ju bra på dethär!
Hade 33 besökare igår :'D
Jag skulle ju ha åkt till skolan idag och träffat Isa, eftersom vi skulle
ha ringt till WorkOutCenter,där vi ska praoa, för vi vet inte om vi ska ha med oss
någonting eller så. Jag smsade henne flera gånger och frågade om hon var i skolan,
men fick inget svar. Så jag smsade Max och Albin och frågade om hon var i skolan,
men svaret var nej..   efter några minuter ringde min mobil, och ett hemnummer stog på
displayen. Jag antog att det var Isa, och det var det också. Hon var hemma idag , för
hon hade ont i halsen.  Så vi skulle ringa imorgon när jag troligen ska till skolan,
eftersom det är en lung dag. ganska iallafall haha (:

Nu är det iallafall ca 5 grader varmt här, så det töar här. Jättekul.
Och det är 27 dagar kvar till kul. Shoho!
Jaja. Det blir väl som det blir :)

Jag har jätteont i lungorna, och då menar jag verkligen jätteont.
Usch för det!
Nu ska jag iallafall gå och hämta en mandarin tror jag, sen ska jag sitta här :)
Kram på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0