besöksrekord kanske?

God kväll gott folk!


Hoppas att ni har haft en bra dag!
Jag vart jätteglad idag när jag såg att jag har
i genomsnitt 14 bloggläsare, och så såg jag också, att
det bara krävs en till besökare tills jag har besöksrekord!
Kom igen, det fixar ni väl!

Om va 20 minuter börjar Andra avenyn.
Sen blir det teve hela kvällen :)
Så, det här blir nog mitt sista inlägg tror jag,
men det kan bli ett till innan jag går och lägger mig.
Men isåfall blir det efter 22.00 :)

Alldeles snart kommer mamma hem, om hon inte redan är det haha.
Jag sitter här och lyssnar på musik, för jag blir så irriterad å allt
och alla.
Därför skriver jag här för att bli på lite bättre humör, vilket fungerar.
Gick ner och hämtade ett glas vatten nyss, och tittade på termometern,
som visade -7.4 . Och mormor sa tidigare , när det var -3.3 grader ute, att
det nästan var så att det skulle töa, och att hon trodde att det skulle
göra det inatt. Haha. Jag säger ju att hon är tokig :)

Nu ska jag gå och ge söthundarna mat, sen blir det Andra Avenyn!
Och, jag kom på att om jag får en till besökare , vilket betyder besöksrekord,
så , självklart att jag kommer att göra ett inlägg då :)

Kram så länge!
 / MalinLarsson



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0