Det kan bara inte vara så! :''o

Hej gott folk.
Här sitter jag och lyssnar på Takida - Curly Sue och tänker på gamla saker. Trevlans! (y)
Kan ju lova att jag nyss fick panik för jag fick inte ur pappas simkort som jag fick låna idag ur min telefon x)
Men, tillslut gick det. De vart som en lättnad kan jag ju lova hahha x)

Han vart lite småsur när han såg att det var någoting som inte funkade. I vanliga fall så skjuter man ju lite på det, men inte nu ;p
Jag ba : eh... du får de snart. (a) han ba : hmm.. aah.. men skynda dig!
Haha (a)

Jag har iallafall varit en duktig flicka och varit tyst nästan hela dagen, bara sagt något enstaka ord, förutom när jag tittade på AA där David dampade ur och slet av Roxana halsbandet, och, inte visste jag att dom var förlovade heller :''o Hahah, har följt hela serien och visste inte de, det är ju bra ;) ehe (a) men hallå, sådär får de ju inte vara! :o och roxana ringde ju dit och frågade hur säkert testet var, sen kom ju David , och då la hon bara på. Asså, ja bara skrek rakt ut och de skulle jag inte gjort kan jag lova ;p  efter de låter de bara när jag pratar , ingen hör vad jag säger (a) så jag sitter här och hostar och försöker vila rösten , haha (:

Men, så får det vara , huvudsaken att jag kan prata tills på lördag när Anna kommer! :'D Jag upprepar de många gånger så att alla kommer ihåg de, haha :'D
Jag ska gå och duscha va mig, bara kroppen så att jag blir varm, för just nu sitter jag här och typ fryser sönder, sen ska jag värma vetekudden och lägga mig och läsa min bok som jag är totalt beroende av :'o :'D
Fick iallafall reda på av Max att min och Isas 'arbetstid' på praoen är 9 - 4 typ, men, somsagt så var de max som skrev de, så de kan man ju ta hur man vill (: Hanva säkert inte seriös(:  hha :)

Nej usch, nu ska jag inte börja dryga med er som jag gör på msn haha :)
Men sköt om er, kram!


 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0