Det SNÖAR!

Ah, nu är det så här att.. DET SNÖAR!  shalalal! :D:D
haha :'D  och jag har suttit här hela tiden sen jag sa att jag skulle gå haha x)) kulliv.se , jotack, jag vet.
Men jag mår iaf bra :') Hostar som bara den , men ändå, de går väl över :')   jag är jättepositiv nu känner jag, mot allt! :'D
Det snöar inte jättemycke, men jag tror det börjar bli större snöflingor nu , de ser lite ut så, eller så håller de på att sluta, nåt av de haha ;pp  ochb jag kan ju passa på att säga att jag älskar min Gero :]  han har vart här uppe med mig hela dagen, även fast dörrarna har vart öppen. Han har gått nåt varv här på övervåringen, men sen har han kommi tillbaka, min lilla pööjk! (aa')
Naj, va äre här.. de håller på att sluta snöa tror jag :o   de är typ, mindre vitt i luften, men lite större snöflingor i think..
man får ju hoppas på de bäästa iaf! :D
OCH de är bara 109 dagar kvar tills jag fyller år, shohooo...  och jag är jättesugen på pepparkaka just nu känner jag! :''o
DET SNÖAR MERA! :D hahaha, oj va intressant de här är x'))
ojojoj, jag tror att moa har börjat tröttna på gero lite, jag gosade med moa, sen kom gero, och hon fick nå ryck på honom och rusade efter honom och bet honom överallt där hon fick tag, och han bet tillbaka, dom började nästan slåss haha (: de va första gången haha (:
men nääe, nu ska jag gå ner och göra lite matte och kanske förstå mig på geometri.. :'/
Nu btw snöar det jättemycke! :D:D Det börjar tillomed lägga sig på marken! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0