Falska vänner ?!

Hej på er!
Jag tittade nyss på Cityakuten , och före det tittade jag på Färjan.
Hade sällskap av Gero i famnen hela tiden under färjan. Han är som ett klistermärke på mig.
Nu ligger han på mina fötter. Det är som att han känner på sig att jag mår dåligt. Och, det sägs ju att djur gör så.

Här snöar det som bara den, och jag hade tänkt att släppa ut hundarna , men jag fick inte för mamma för att det blåser för mycket tyckte hon.
Liksom kul.

Jag tycker inte om när folk sviker.
Ingen ska bli lämnad ensam.
Ingen ska känna att man är 'det värdelösa barnet i klassen'
Det får inte vara så, och det ska inte vara så!
Jag hatar sånt där! Jag hatar bråk och tjaffs och sånt skit.


Imorn får jag mitt barnbidrag och jag ska fylla på min käraste mobiltelefon!
Så då kommer jag kunna svara på alla söta sms jag får av folk :*

Alltså. Nu vet jag inte vad jag ska skriva igen.
Så, jag ska nog gå och lägga mig och titta på tv eller så nu.
Puss på er. Hoppas ni har haft en bra dag!
Kram

Kommentarer
Postat av: frida

<3

2008-11-25 @ 12:58:17
URL: http://kommundhilfmir.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0