Första dagen med bästa anna!

Hej alla glada! Hoppas att ni mår bra.
Jag sitter här med bästaAnna. Vi drack nyss glögg och hade mysigt, och snart ska vi ner på stan ett tag och köpa lite saker :)
Sen blir vi väl ute i Bomhus eller så, jag vet inte.

Gick iallafall upp vid 8, eller, ställde klockan på 8, sen låg jag kvar i sängen till typ kvart över. Sen satt jag mig vid spegeln och försökte sminka mig, vilket inte gick så bra. Var så trött att jag inte ens fick upp ögonen.
Lyckades med det iallafall, tillslut. Klockan kvart över 9 fick jag pulsa iväg mig till bussen.

Här kommer lite bilder från idag :] <3

När vi va på promenad med hundarna så ramlade anna, hahaha (: gullunge :*















Nu ska vi till bussen och sen ner på stan. Puss på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0