Fredag morgon/middag

God middag!  Klockan  är ju ändå 12 (:


Hoppas att alla har en bra dag idag. För det har jag tror jag :')
Vaknade vid 10 av att sötaste Gero kom och pussade mig tills jag vaknade som han gör varje morgon , haha :)
Sen låg jag och gosade med sötnosarna, sen klev jag upp och klädde på mig och satt upp håret, sen bar det av ut på promenad
i 3.5 minusgrader, jag som hostar sönder när jag får i mig för kall luft när de är ungefär 1 grad, men jaja (: De gick väl rätt bra, förutom att Moa sprang in i skogen och jagade först en grannes katt, sen fick jag kontroll på henne igen, trodde jag, då sprang hon ut efter en ekorre. Hon har blivit så självsäker och busig och framför allt kaxig, de är nästan jobbgt (: Hennes självförtroende är på topp kan jag lova (: Men jag orkade inte bry mig att hon sprang in i skogen, för jag hade koll på henne hela tiden, och jag har kommit å att när jag säger 'schyyyss' typ, snabbt, då får jag båda hundarnas intresse, så dom tittar på mig, då behöver jag bara säga ' Kom då' så kommer dom, så jag gjorde så när Moa kom alltför långt in i skogen , så kom hon tillbaka :)

Snart ska jag gå ner i källaren och bada varmt, sen blir det att ta det lugnt och glo film hela dagen. Mamma kommer hem vid 3, så ska vi väl äta, sen ska hon göra slingor på mig. Skönt. Upptäckte värsta utväxten idag! :''o  jag skickade ett sms till mamma ba ' kan inte du hjälpa mig att göra slingor idag??! '  hon ba : haha, jo, vadå, är de akut? jag: skojar du eller?! :'o  utväxten ärf an 2-3 cm!  Hon : haha, ja , vi fixar det när jag kommer hem. 
Snäll mamma , ibland :*

Och igår läste jag ut min superbra bok. Ville inte att den skulle ta slut, menmen (:  haha :)
Så, nu har jag läst 3 böcker de här läsåret hahahahah, så, de är ju bra ;p
Ligger lite före vissa andra ;)
Men, istället ligger jag efter i typ alla andra ämnen ist, men, jaja, jag får väl bli en liten pluggis som sitter hemma och pluggar hela dagarna skulle jag tro, iallafall första dagarna på veckan.
På tisdag ska jag börja med mina sockor! :D:D iiiiiiiiih :'D

Och vetni vad jag tycker? Jag tycker att det ska vara Andra Avenyn varje dag! :o Och ja , jag vet att jag är ett jättestort fan av de (:
Men de är ju så bra :o :D
Nu är kl 12.01 , och jag har vart vaken i typ 2 timmar, men det känns inte som att jag har gjort någonting idag! :o Gått med hundarna, ätit frukost, nästan spytt av hostmedicinen.... ingenting mera :o  och, idag är det sista dagen jag tar min penicilin också. Så nu borde halsflussen vara borta, men någonting är det kvar i halsen, för jag vaknar på nätterna av att jag hostar som bara den,nästan kräks av det. Så, nånting är det ju som är fel, haha , det märker jag på lååånga vägar :)
Nej, nu ska jag gå och tappa upp badkaret och lägga mig där och softa med ett stort glas saft! Gud så skönt!



Ha det bra allihopa
Kram



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0