Godnatt

Ja, nu snart, när jag har pratat klart med frida på msn så ska jag ta min medicin och gå och lägga mig och kolla på mamma mia.
Min nästäppa är iallafall näsan över, de bara rinner nu haha.
Nu är de bara rösten som är kvar.
Jag vet inte , känns ändå som jag har lite feber, men de får jag hoppas inte är sant,för de orkar jag verkligen inte.
Har bara kollat på tv och tagit de lugnt nu ikväll. Tittade på Färjan , sen lite på Cityakuten, sen blev de macka med familjen. Men jag satt där bara tyst och åt haha, känner mig jättesocial! Får inte gå till skolan imorn heller. Herregud vad jag ligger efter! Jag vill verkligen gå till skolan nu. Har vart hemma i en hel vecka på onsdag. Känns ju kul.. Jag ligger så efter känner jag! Usch! Betyg om drygt en månad.. kul.. IGIGIGIGIGIG känns de som.. iaf i gympa..  snart ska vi ju börja dansa, och de måste man vara med på för att få G.. Vi får väl se hur de blir.. Matteprov ska jag ju göra nästa vecka, känns ju ännu roligare..

Det är värsta skönt att inte vara täppt i näsan , jag har vart de i typ 2 veckor. Värsta ovant! :o
Men, de är ju skönt, kanske man är på bättringsvägen :'D

Nu ska jag gå och lägga mig och glo mamma mia, eller, snart iaf (:
pusspåer!
hoppas att alla har haft en underbar dag!
Kram eran Malin!

och ni? en blogg värd att läsa : http://kommundhilfmir.blogg.se

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0