Har hon nåt fel? (:

Herregud.
Vad lider tjejen av? haha. Hon har nå fel


Men, jippie åt att Johan Palm åkte ut iallafall!
Vart så glad, började skrika när Albin smsade mig
' johan åkte ut :) <3<3' Jag och Anna satt vid datan,
så vi såg inte det, men när jag började skrika så slog
hon mig, för hon är ett Johan Palm - fan tror jag.
Förstår inte hur hon kan!

Iallafall, imorn är det prao, och vi börjar klockan 9 tror jag, till 4
eller vad der var. Kommer säkert fina bilder på mig och Isa sen
skulle jag tro (: Dom som jobbar där verkar iallafall vara jätteroliga,
skämtsamma och så :)
Jag hör iallafall ingenting på mitt öra igen. Har kanske blåst ut för lite
eller så, jag vet inte.
Nu är det ju iallafall första advent, bara 4 veckor kvar tills det är jul!
Shoho! Äntligen! Och ungefär 3 veckor tills betygen kommer,
ochjag hinner gå ungefär 2 veckor, sen är det jullov, och jag ligger
typ jättemycket efter. Men hoppas att det inte märks på betygen iallafall (:

Kommentarer
Postat av: Alida

ingenaning :S okej skoj skoj ! :D

2008-11-30 @ 14:02:31
URL: http://aliida.blogg.se/
Postat av: anna

ofta fan ? :p

2008-11-30 @ 20:52:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0