hosta

Godkväll världen.
Jag sitter här och lyssnar på musik och typ, tänker och så, och ungefär 1 gång var 10 sekund hostar jag ,de är ju trevligt.
Blir hemma från skolan imorgon igen.. ska troligen till doktorn då igen, men det är inte säkert. Måste up kl 9 för att känna efter hur jag känner mig, och om jag känner mig sämre eller lika så ska vi dit. Jag förstår inte mig på mamma riktigt.. jag hostar ju bara, ingenting mera.. åså är jag täppt i näsan, men jag är ju liksom inte asdålig som hon verkar tro.
Aja, jag vet inte . De blir säkert bra de här också nån gång.
Så fort jag har skrivit klart här så ska jag gå och duscha av mig en snabbis, sen blir de lägga mig i sängen och glo film , teve eller läsa (: Kanske tillomed lyssna på musik, vad vet jag? :)
Ska ha båda hundarna inatt eftersom mamma jobbar. Vi brukar göra så att när de är helg eller när mamma är hemma på morgonen, då tar hon en hund och jag den andra, så dom får vara ifrån varann lite. men när hon jobbar, då har jag båda 2 :) De är ju mysigt för det mesta haha (:
Tar nog med mig nångonting gott som jag kan smaska på innan jag lägger mig skulle jag tro (:

Men nu ska jag gå innan jag somnar här(:
Sov gott ni söta som läser detta :)
Kram Malin:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0