it´s too hard baby

okej.. Jag vet att de är folk som står mig väldigt nära och som de här kanske berör nån utav dom som läser dehär, men asså.. jag vet inte vad jag ska ta mig till.. jag vet inte vad jag ska göra.. det har gått så lång tid, men drömmarna om dig är desamma.. jag vet inte vad jag ska göra eller hur jag ska få de här att sluta... jag kanske bara inte är redo än, jag vet inte. But it´s not okey..
Jag vill att de här ska försvinna... jag vill fortsätta mitt liv som jag alltid gjort.. utan dig.. men de går inte.. it´s too hard.. minnerna med dig.. stunderna.. blickarna.. kommentarerna.. orden.. allting med dig.. de får mig att bli alldeles knäsvag..
jag vet inte hur jag ska få bort allt de här.. men jag försöker.. jag lovar .. jag försöker.. men de går inte lika bra som jag vill.. men jag ska lyckas tillslut..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0