Jäkla hund!

Hej!
Nu sitter jag här, ska snart titta klart på andra avenyn som jag inte ahnn se klart på igår för jag fick besök av challe micke och eric.
Men iaf. Skola idag, typ sög? Eller, lite om vart annat faktist. Ibland va ja på asdåligt humör och respekterar ju mina klasskompisar. JO precis .__.    dom är på mig hela jävla tiden. Usch jag tycker inte om dom då.
Fick värsta damputbrottet på svenskan och typ skrev och allt (a) Va med Marre nu på kvällen iaf, trevlans!
Vi var med Fredde och Williamm också, och OJ så sociala man får vara då! haha. *noooot*
Har so och noprov på torsdag, de är ju kul. isch! Jag gillar inte skolan! Varför äre så mycke prov nu?! :o åså äre nå ordgrejs på engelskan tills på onsdag :o   de är ju nästan bättre när man är sjuk haha.
Och iaf så har min söta lilla Gero ätit upp stekt ägg idag som mamma skulle ha på macka imorn till jobbet. Sööööt och duuuktig hund! :*

Pussar!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0