Johan träd!

Hej folk!
Alltså, Bara jag som inte tycker om Johan Träd?
Ut med honom! Snälla svenska folket?
Han hänge lös förra gången, låt honom dra från Idol!
*Hej.. jag heter Johan.. ni kanske har sett mig på tv nån gång eller sådär.. *klia i håret* men.. har jag nå fans här eller så? *klia i håret*  eller..?  * skriiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiik från dumma fans*  asså gud :o
Och så förstörde han Andra Avenyns signatur å:o Men men, min åsikt :)

Jag är typ lite blond nu iallafall, blev mer än nöjd, om det går:)

Och vetni?Det snöar jättemycket här i Gävle, och då menar jag verkligen jättemycket!
Det ser nästan ut som att de är snöstorm eller nå :'D
Stackars mamma, hon va ut med hundarna i de här vädret, herregud :p
Nu ska jag gå till teven och se Idol och hoppas att Johan Träd åker ut :')

Puss på er! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0