Julskyltning

Hej på er :)
Var med Albin nyss. Mys, vi kollade på teve och pratade, hade
allmänt jättekul (:
Va ner på stan på julskyltning, de va väl kul.
Och , jag kan ju tillägga att jag , helt själv kom på att fyrverkerierna sköts i
takt med julmusiken dom hade. Max och Albin tyckte att jag var jätteduktig! (a)
Fick skjuts av Bibbi hem, med Hampus och Evelina. Båda tjatade om att dom ville sitta
bredvid mig haha, sen sa dom att jag var deras mamma och albin deras pappa, haha (;
Söto ungar, jag älskar den familjen!!
Och ja, nu sitter jag här och äter godis och lyssnar på musik, ska snart ner och göra
glögg.
Imorn äre prao. Japp. Kul! haha, men, just nu vill jag hellre gå i skolan för att jobba ikapp..
Kom på att jag måste göra spanska innan nästa måndag, för jag skulle visst kunna en massa
ord som jag inte jobbat ett dugg med. Aja, (:
Jag sitter här och lyssnar på Fronda, haha (: Fick några låtar av Niclas Sjöström.
Jag kommer ihåg när jag och Krisin var i Berkinge förra året, då lyssnade vi typ
bara på honom haha (; Minnen det kan jag lova!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0