Körtelfeber?!

Hej igen alla bloggare.
jag är sjuk jag, ja, det låter väl kul.
sisiådär 1& en halv månad tills de första betygen och allt..
ligger väl på g i alla ämnena iaf, men ändå.. jag behöver liksom all möjlighet i världen.
Och jag har kanske körtelfeber.. nån som vet någonting om de?
Nån som kanske har haft det som läser just det här inlägget?
Skriv gärna en kommentar om det då!
Hur var symtomen i början för er?

Iallafall så har jag inte gjort nå mycket idag, vaknade 20 i elva av att mamma skrek och frågade om jag ville ha frukost.
Så jag vinglade mig upp och klädde på mig och gick ner och åt. Sen duschade jag medans mamma och pappa va till rusta och köpte nå saker.
Kl halv 2 skulle vi vara i skolan för det har.. vart bråkit mellan mig och en annan. Så vi satt drä och pratade med mentor och kurator och föräldrar. sånt är ju kul. jätte..    iaf så höll de på i ungefär 20 minuter, sen åkte vi hem och jag åt en liten macka för jag höll på att hungra sönder. Mormor ringde mig och frågade om jag kunde komma hem till henne och titta på hennes teve för den var typ konstig sa hon.
Fixade det iaf, duktiga jag! Sen hem. Jag hann  vara hemma i ca 10 minuter, sen plingar dte på dörren, och Linda och Marina, mina kusiner och farmor stog där! gissa om jag vart glad! linda bor o skellefteå och vi träffas alltså inte så ofta.
Hon har även köpt en liten söt Autralian Shepherd som nu är 12 veckor som heter Rocket. Hanva så söt! Gero och han busade riktigt rejält mycke haha. Dom va här i typ 45 minuter, sen åkte dom hem. Vi åt och efter de gick jag upp på mitt rum och städade och knäppte lite knasbilder haha.
Sen tittade jag på andra avenyn, och nu sitter jag här och skriver som att alla skulle vara såhäääär intresserade vad en sjukling som jag har gjort idag .__. aja, har iaf fått skrivit av mig , maha.

nu ska jag gå och lägga mig och läsa min superduper braa bok, 'räcker det om jag älskar dig?'
Den är faktist asbra! haha, jag har typ blivit värsta lläslusen .__.
aja, pussosovgott!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0