Lite blandat

Jag har precis kommit upp från ett underbart skäönt bad. I vanliga fall brukar jag inte kunna ha så pass varmt jag som jag hade idag, för jag brukar bli alldeles svettig eller vad man ska säga, om man nu kan bli det när man ligger i vatten.. aja, ni förstår säkert vad jag menar :)

Snart kommer mamma hem, och då åker vi och handlar, och jag ska köpa hårfärg! Men jag gör ju bara slingor, vill inte helblondera det. Jag trivs bäst med bara slingor :)

Igår kväll när jag gick och la mig hade jag 38 graders feber, men när jag vaknade hade jag ingenting, och inte nu heller. Det är ju skönt :)
Hoppas att lillskiten åker ut från Idol idag iallafall! :'D Iiih :D Isf ska jag fira med nånting hahaha :')

Nu måste jag gå och fixa mig lite, för jag sitter här med håret i handuk och morginrock på mig, så ska väl blåsa på håret och slänga på mig lite mascara. Foundation och så orkar jag inte hålla på med när jag bara ska till Ica Kvantum heller :)

Tror att jag ska försöka mig på lilla matematik idag eftersom jag ändå bara ska vara hemma. Jag vet inte om jag kommer klara det , men ett försök blir det iallafall.

Nu måste jag börja skärpa mig med skolan, eller aså, det har jag gjort hela tiden, jag har skött mig. Men ännu mera, för jag ligger ås grymt mycket efter. *magsår nästa* haha . nejdå :)
Men det kommer nog bli jobbigt, men , man ska inte måla fan på väggen förrän grundfärgen torkat. (:

Sitter och tittar ur genom fönstret och ser att det börjar skymma allaredan. Ja, snart blir det mörkt vid 3 halv 4 :o   mörkt när man går till skolan, och mörkt när man kommer hem , det är ju mysigt.

Nej, nu kan jag inte sitta här och skriva mera, för mamma kommer om några minuter.
Men ha det så bra alla ni underbara läsare.
Kramar! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0