Lördagmorgon.

God Morgon! Hoppas att alla mår bra en dimmig... kall lördagmorgon som denna!
Jag sitter här och kom precis ut ur duschen. Mamma och pappa fixar frukost nere i köket, så de är väl bara att sätta sig där sen :') Snälla dom är :]   och, jag kan ju tillägga att de jag skriver här är nog det enda jag får sagt idag. Min röst är paj. Totalt paj. Känns ju.. kul :o  Iaf så hade jag ju tänkt hitta på nånting idag, kanske tillomed åka ner på stan och kika på en ny foundation, men, johejsan att jag kan de nu med denna fina röst! x'O  kul! Jagvet!
Har nå konstig torr/slem/skrik hosta typ, vet inte vad de är, men de ärnå blandning iaf (:
Nu ska jag gå och göra mig iordning sen blir frukost, skriver nog här sen :) <3

Pusshej
MmalinLarsson*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0