Middag!

Hej gott folk!
Jag sitter här nu, kom hem från farmor nyss. Linda Marina och Robin va där, men tror ni hunden fick komma in? Nejnej! Han fick sitta i bilen, EN 12 VECKORS GAMMAL VALP! kärringfan :o alltså, jag är arg :''o
De va väl rätt så god mat, potatis, nå köttgrejs , sallad och skit.  Sen tittade vi på film från Linda och Patriks bröllop som ägde rum 08-08-08. Bra fantasi! (y) hahaha (: ganska coolt ändå, slipper man glömma de iaf ;)
Nu sitter Linda iaf i bilen påväg upp till Skellefteå. 9 timmars bilfärd, måste ju vara nånting hon ser fram emot hahaha (:
Men det var trevligt iaf. Robin är ju så söt, han hade somnat vid 3 , och kan ju lova att han va trött! Han är 18 år och brukar äta som en häst men åt nästan ingenting nu, och farmor fick typ damp på honom för de , och på mig för att jag äter för lite säger hon. :''i   men hon får väl skälla då, om hon tycker de är så kul ,haha.

Ikväll ska jag se andra avenyn! Äntligen, igen! haha. Jag älskar den serien, jag är helt hypnotiserad eller nå hahaha.
Ska till skolan imorn tror jag, om jag är frisk! :o känner mig lite sådär halvrasslig nu faktist, men det går väl över hoppas jag :o
näe, nu ska jag fortsätta på min, überbra uppsats!
Kram Malin

På bilden, Linda
(kusin) Cornelia (hennes barn)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0