När kommer sommaren?

Ja hejsan.
Nu har Anna åkt hem, och jag sitter här och funderar
vad jag ska göra idag.
Det är ju julskyltning på stan idag,och jag tror att jag
ska åka ner där med Albin, men jag vet inte.
Vi får se.
Och jag kan ju bara säga att jag saknar sommaren grymt mycket!
På sommarlovet, bara ligga och slöa i sängen, gå ut med
hundarna på en underbar morgonpromenad..
åka till agilityn.. ååh! Gud så jag saknar det!
Men nu är det bara grått och tråkit :/
Men, sommaren kommer väl, nån gång..
Grattis till frida förresten, 23 besökare idag!
iih :)
Det går bättre för dig än mig, hmm ' - ' haha :)
Min statistik börjar gå ner, men det kanske är
för att jag varit liite oaktiv här i helgen,
vad vet jag? :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0