Nu ska lillskiten ut! 8-|

Sitter här och lyssnar på julsånger och drygar med lite folk här haha (: men,så blir det när man inte har vart med folk på ett tag ju! Snart ska jag se idol med underbara jättesnälla familjen .__.   jipiie!
Hoppas lillskiten åker ut 8-| tycker inte om han jag :)

Tog iallafall lillhunden och gick till Tempo och köpte lite påfyllning till mobilen. Ah, alltså, de är knas med Parlino :o   jag köpte för 99 för de va allt jag hade,  (a) iaf så skulle jag fylla på när jag var utanför,då gick de inte. Då stog de nätverksfel , man ba ''jaha..''  sen provade jag 3 ggr till , och de vart samma sjuka grej alla gångerna. Sen när jag var kanske 4 minuter från hemmet så fick jag ett sms där de stog ' du ringer nu med Parlinos lägsta priser.... blablabla'   liksom, jaha :o  ah, iaf så ringde jag upp Anna som jag skulle gjort redan nere vid Tempo när jag fyllt på. Ja, lite damp sådära 8)
Men nu ska jag gå och sätta på mig myskläder sen blir idool! :')
Kram! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0