Onsdag

Hejsan , jag sitter här som jag har gjort varje dag den här tiden nu tror jag, sitter här och lyssnar på musik. Va ute med hundarna för ca 45 minuter sen. När jag kom in gav jag dom mat och jag åt lite frukost, macka och the. gottgott :)
Jag hostar som en galning idag, och jag har nästan inte kunnat sova någonting för jag har hostat hela tiden, och när jag väl har somnat så har jag drömt mardrömmar så jag vaknar av det och har jättesvårt att somna om.
Örat känns bättre iallafall. Igår kändes det ju som att jag hade vatten i örat eller så, som man kan få när man badar på sommaren, men så känns de inte nu. Nu är jag bara öm, och det kliar fruktansvärt mycket.
Jag tror jag ska åka och köpa godis idag, om jag orkar, eller så ligger jag bara här hemma och kollar på film, jag vet inte jag har inte bestämt mig än (:
Vi har ju tårta kvar sen igår, de kommer jag säkert äta , kan jag nästan lova haha (:
Och ja, om en månad får vi betyg. Prick en månad. känns ju.. kul .. *nooot*

Och ja.. kul, jag kom på att om ungefär 10 dagar ska vi ju praoa , och jag och Isa ska ju vara å gym. Tänk om jag inte är frisk till dess, då kommer jag ju ha kul :''o  för han jag pratade med när vi ringde runt sa att vi skulle få träna rätt mycke.. inte kommer jag klara de om jag fortfarande är sjuk heller :''o  jag kan ju inte ens gå ut med hundarna utan att hosta minst 50 ggr :o
Ja, vi får väl se hur de blir..

Ja, snart ska jag sätta mig och skriva ett mejl till Fredrik, min mentor , och fråga vad jag ska göra i SOn och så.. om jag hittar hans mejladress vill säga ;pp

Jag vill ha en valp! :o ge mig en? :) (aa) en svart shetland sheepdog, snälla? (:
Dom är ju så jäkla söta! erkänn att det skulle vara coolt att ha en svart också, när vi har en sobel och en bluemerle, för isf har vi alla färgerna, ( förutom svart och svartvit,men dom finns det nästan inga av) visst? (: ehe, jag har lite konstiga drömmar, klaga inte (:
Jag har kommit på att om ett år ska vi välja gymnasium :o och jag vet inte vad jag vill bli :''o eller, veterinär eller typ, inredare, men de är vad jag vill nu, de kan ju vara helt ändrat imorgon de så.. haha (: 
Nu ska jag gå och lägga mig och titta på film,
kram

Förresten, är det nån som vet vad den där låten till Alvedon-reklamen heter?
Där det är en stor hund som sitter över en liten när de regnar?




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0