Operation tand :]

Sitter här och lyssnar på Takida nu ja :] Låten Jaded/broken är ju för bra :')
Men.. de finns ju lite minnen med just takida om man säger så.Men de är dom jag försöker förtränga :)
Ska gå och fixa mig snart, sen kommer mormor .__.
Hon ska operera tänderna imorn, :o  såhär ,sätta i riktiga! :o hon har löständer nå åh ja, fatta läskit! :o
Iallafall så kan jag inte prata nu , de bara kommer luft typ, asläskit!
Pappa kom upp hit nyss, asså, han tror att han är nå jävla dataexpert eller nå, jag får psyke på han!
Allting går sönder och tar slut för oss nu. Tvättmaskinen är cp, tumlaren är trasig, lampor går sönder typ hela tiden, min plattång är totalt cp, min foundation är slut, mitt ansiktsvatten är slut, våran avrmvatten beredare fick nå fnatt typ här om dan, men de fixade pappa. Asså, deär läskigt! Och varje år den här tiden går asmycke saker sönder. Jippie :o
Jag mår illa , de är ju kul.. åså har jag grymt ont i halsen och i huvudet.
Nu ska jag gå och fixa mig. Om en timme kommer mormor..
Kindpussar Ma.La

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0