satans lillskit! :o

Yeah, Idol va de ja. Jag gillar verkligen inte Johan Palm! usch! Ta hono, ur the compitition nu! snälla!? (aaa)
Han står ju där och tror han är nåt :o
Men iaf. Tittade på Idol med mor, de va ju mysigt, och smsade lite som jag inte gjort på jättelänge! Haha, nu känner jag mig såhär med i världen igen (h) tihihih.
Ska väl se klart på Idol och hoppas på det bästa sen då :') sen blir de väl kanske duscha sen sängen! Men de är inte riktigt skönt att sova tycker jag, för det är så varmt! :o De är helt otroligt alltså! usch.
Men de kan ju bero på den där grå lilla levande varelsen som man har i sängen också, vad vet jag? :)
Hahha :) Nu ska jag gå och hämta en Billy-pizza tror jag, och så ska jag sitta och tjocka! :'D *namnam!*

Takida - Handlake village
älska den låten!

Kram MalinLarsson



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0