sjukling.com

Hej folket! :D
Jag sitter här och hostar sönder,som vanligt :') Jag vill gå i skolan imorn, men jag får typ inte tror jag. Men jag vill, jag vill vill vill!
Tittade på laptop idag i tidningen, eller, visade pappa. Han ba : aha?   ja ba : ja? den här va väl fin? hanba: en data kan inte vara fin?
Så.. de gick ju som de gick ;p
Pappa fyller imon, och tror du jag har köpt nåt än då? Nejnej :o
mormor skulle till tandläkaren idag,  så.. mamma kunde inte skjutsa mig! eller ja, hjälpa mig ;p  ehe (a) så ja... haha, vi får väl se hur de här går x)
Jag orkar inte skriva, händerna följer inte med, så de blir inte så långt inlägg nu (:
Jag vill baka! Men... orken finns inte där , ehe (a)
och så är jag hungrig, men de är inge gott att äta, va jobbigt! :o
nääe, nu ska jag ta mig nå att äta(:
Kram malin!

Kommentarer
Postat av: Anonym

hahahahahah sjukliiiing :D , men du måste bli friisk till helgen :)

2008-11-17 @ 18:12:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0