skola nästa

Jag sitter nu här, har precis duschat.
Ska gå och borsta ut håret snart, sen ska jag åka till skolan.
Känns ju kul. Kommer att bli alldeles andfådd när jag ska gå igenom korridorerna , och dom är ganska långa på Lillhagsskolan
kan jag lova.
Sen blir det väl hem och jobba lite med nå saker jag har fått hem, men annars ska jag bara ta det lugnt. Jag tror att jag ska fylla på telefon idag också, för jag vill kunna skriva med lite folk och så. Tror jag har fått ungefär 5 sms av folk som undrar hur dte är med mig. Så, ja, om det är någon av er som läser min blogg så vet ni ju.

Mamma tog ledigt idag för hon ville inte lämna mig eftersom jag hade så svårt att andas i går, så de va ju gulligt av henne.
När jag kom ner efter att jag hade vart upp på övervåningen och hämtat nånting, då kommer hon och ger mig en bamsekram haha :)

Nej, nu ska jag gå och göra mig klar.
Puss på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0