Skolan snart

Ja nu sitter jag här, vaknade 11 och åt frukost.
ska väl sitta här och titta rnt lite på bdb och uppdatera hemsidan lite tror jag, sen ska jag till skolan och hämta läxor, (y)
så det blir väl att sitta med läxor hela dagen eller så.
Men nu ska jag mest fokusera på att bli frisk, för jag vill verkligen inte vara hemma. Det är så tråkit!
usch.
menjag får ju tid att träna hundarna iaf (aa) , och det är väl det enda som är positivt haha.
Många säger at jag ska vara glad som slipper skolan, men jag gillar nästan skolan eftersom de finns så mycke roliga folk där, och eftersom 8b är bäst!
Älska den klassen alltså, måste vara eden bästa klassen på hela skolan maha.
Jag har grymt ont i huvudet känner jag, det är inge bra.. och 38.6 graders feber.. de här suger! Och jag knarkar panodil och jag harf såhär hög feber ändå. fytusan
men nu ska jag gå och fixa mig sen ska pappa skjutsa mig till skolan så ska jag ta reda på vad jag ska jobba med. antar att det blir svenskauppsats som resten av klassen har börjat med.
kram malin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0