Skoldebut!

Jag satt och diskuterade med mamma idag, och vi pratade om när jag ska till Ockelbo
imorgon och så, och jag frågade om jag fick gå till skolan eftersom hon sagt det förr.
Så, vi bestämde att jag ska gå halva dagen, så jag går hem efter lunch. Är väl hemma vid 12 isåfall :)
Får ju träffa folket och vara där ett tag , känner mig kanske lite mera levande iallafall (:
Sen åker jag med 16.15 tåget, ska ner på stan före det och köpa en ny foundation, för min är liksom slut (:
Och eftersom barnbidraget har kommit nu så kan man ju passa på :)

Nu ska jag gå och lägga mig, tror jag ska ringa anna en sväng och prata lite om imorn och så :)
Puss på er!
Jag älskar er!

*29 besökare*



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0