Söta unge!

Hejsan!
Jag sitter här och lyssnar på lite musik, kom precis hem från Albin.
Alltså, jag älskar den familjen! Herregud! :'D  Och Evelina, så söt unge så det finns inte! Haha, Albin vart lite småsur för att Evelina klängde på mig hela tiden och för att hon inte lyssnade på honom när han sa att hon skulle gå ut, för det enda hon sa då var : nej, eller, jo, men isf ska malin följa med!  Hahah, och ungen är 6 år, så söt! Och hon var överlycklig för att hon har sin första tand lös! Sötnos haha!  Och Max är ju som han är han med haha. Han hade varit hos Malin, men skulle hem och äta, han är ju helt cp haha. Jag vet inte varför, men inte ör han normal iaf hahahaha, och Hampus, den minsta ungen av dom alla, är ju så jäkla söt! Så söt när ham står där och leker med dörren med sitt blonda lockiga hår! åh! :'D

Jag vet inte vad som händer senare, ska väl sitta här och sociala med mina översociala vänner .__.

Kramisar!



Från vänster Max Magnus Bibbi Albin
I Magnus knä Evelina och i Bibbis knä Hampus

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0