Sova sen skola, som vanligt!

Ja, nu är det dags för sängen igen. och en ny skoldag väntar imorgon.
kanske ska på rättegång den 15 januari för lite läskiga saker som hände på skolan, det kan jag berätta mera omm imorgon.
Det blir nog att jag skriver lite senare, för jag ska troligen till Valbo efter skolan med Sanna, me dte är inte säkert för hon den stackarn är sjuk.. men vi får se. Någon gång skriver jag iaf, så ni behöver inte vara oroliga för att jag ska bli lika oseriös med bloggandet som jag var för ett tag sen. Nu har jag hittat intresset, som ändå måste ha funnits där nånstans eftersom dte kom upp igen. Men det är ju iaf positivt tror jag :] Ska lägga mig nu och läsa min bok , sen ska jag väl sova. Börjar kl 8 imorn, med mentorstid 10 mintuer, sen slöjd. Jag håller på at sticka nu, men just nu bara en tråkig provlapp. Hinner förhoppningsvis klart med den imorgon, och om jag blir det, då ska jag börja sticka sockor! Jag ska ha en snorgrön och röd, gul och rosa, rosa och snorgrön, eller nånting annat kul, jag har inte bestämmt mig, och så ska jag ha snören runt som man knyter fast dom. Dom kommer bli så snygga så kan jag lova!
Nu måste jag tyvärr sluta skriva, eftersom jag inte har datan i mitt rum, än, så säger mamma åt mig att jag ska börja stänga av, för hon ska sova.. datarummet ligger nämligen precis bredvid hennes.. Det är ju inte så bra. Får väl se om jag lyckas fjäska till mig en laptop i julklapp, då blir dte ju mycket bättre haha!

Nej, nu är hon surig på mig här.
Sovgott alla söta läsare! Älskar er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0