Sovgott sötnosar!

Hej :) Nu har jag tittat på både AA och DH :) bra program de :)
nu ska jag gå och lägga mig och glo film , eller, typ snart :)
imorn blir de säkert doktorn eller nåt sånt kul .__.
De är ' crazy-hat-dag' på skolan imorn, och jag som är såhär bra på att pricka in att bli sjuk precis då, kan ju inte vara med dårå:o
kul ..    webbade med max nyss, och han ska ha en med 3 händer på ;) Den som vinner vinner tydligen en biobiljett (:
Skoj för den då :''o
Iaf ska jag bli frisk. jag ska! Orkar inte vara hemma! :''o
nej. nu skulle de vara härligt med en laptop..  men,, så mordern som jag är så har intejag nån dårå :o  får sitta här vid min fina stationära dator jag! :'o tack mamma & pappa! :|
Ah, men nu ska jag sluta klaga och gå och tvätta bort mascaran som jag sminkade mig med eftersom farmor egentligen skulle ha kommit idag, men nejnej, inte kom hon heller. Sminkade mig heeeeeelt i onödan :o
jaja.
sov gott sötnosar :*
puss

Det där blåa man ser i bakgrunden är den där fina New york tavlan btw! (:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0