Torsdag

Hej :)
Har precis tittat på One tree hill :)
Älska!
Sitter här och kastar iväg en pipleksak som Gero kommer med ungefär var 6 sekund (:

Och, imorron kommer Anna! Mys kan jag lova (: Eller, de är inte 100% säkert, men vi får väl iallafall hoppas :)
Va ute på gården och busade med hundarna nyss, och Moa och fick damp kan jag lova (: Hon brukar liksom inte springa mer än nödvändigt, men hon fick nå ryck och sprang och sprang hela tiden. Hon och Gero började busa, och hon jagade honom ( vilket inte är så vanligt ) runt huset, och de är en ganska lång väg. Jag va rädd att dom skulle få för sig att sticka ut på vägen, men de gjorde dom inte. Dom kom tilbaka till mig :') Status på mig (a)

Alltså, jag har dålig fantasi nu för tiden. Det händer för lite i mitt liv just nu.
Så ni som läser, vad tycker ni att jag ska skriva om? Ni aknske vill veta nånting mera om mig?
Kommentera isf, det är just din kommentar jag behöver! För, jag tappar bloggläsare, så ja märker att min blogg är såhär ganska värdelös (: Min blogg ska vara rolig att läsa, så säg vad jag ska skriva om! :'D <3
 

Kram Malin :)

Jag på promenad med hundarna i morse. Jag var nyvaken och det var kallt ute, haha, klaga inte (:


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0