Underbar promenad!

Ja hejsan.
Kom precis in efter en underbar promenad med hundarna.
Vi gick i skogen i ungefär 45 minuter. Dom sprang runt och busade för det mesta, men ibland avbröt jag(taskiga jag) med lite lydnads-träning haha. Dom är faktiskt jätteduktiga! Håller på att lära dom lite, konster tillsammans, alltså så att dom gör det samtidigt haha. Det ser jätteroligt ut.
Just nu sitter jag här med Gero i min famn och Moa sovande på mina fötter. Så gulligt! :) Om jag får säga det själv så är det ganska varmt på fötterna,haha.
Jag saknar mina vänner! Känner mig jätteosocial.. känns inte som att jag vet någonting! :o Har inte vart med nån eller träffat nån sen i onsdags!
Fredde ringde mig igår och frågade mig om jag ville hänga med ut och vara social med honom, William och Albin, men jag orkade och så fick jag inte heller. Tummen ner för att vara sjuk säger jag bara!

Mamma och pappa åkte nu för dom skulle köpa hundmat, så nu är jag ensam hemma med hundarna. Mysigt!
Sitter här och lyssnar på Plain white t´s - hey there delilah nu. alltså, den är ju bara för bra! Jag har fortfarade inte tröttnat på den!
Såhär länge har jag aldrig tyckt om en låt tror jag , och jag lyssnar på den varje dag. Jag förstår inte, det måste vara någonting speciellt med den, haha.

Nej, nu känner jag mig äcklig, nu ska jag gå och duscha och sköta om mig litegrann.

Kramkram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0