En skön morgonpromenad

Godmorgon, eller, godmiddag eller vad man säger när klockan är typ halv 12? (:


Sitter här och lyssnar på gammal musik, eller, musik jag lyssnade på för typ ett år sen haha :) De väcker minnen kan jag lova.
Imorse när jag var ute med hundarna, vid halv 11 eller nå (a) , då va de värsta fint ute :''o :'D Typ, de är ju snö ute, åså va de sol och så, typ soluppgång eller nå, de va asfint! :'D Iih (: tog typ rätt mycke kort, synd bara att man inte har en bättre kamera , suck!

Åh, de va så sött! Det finns en liten backe här bakom där jag bor, som vi brukar kalla 'pulkabacken' för alla brukar åka pulka där. Iallafall, de är kanske , 3 cm snö, och de är nästan ingenting där i backen, för det är ju jättehögt gräs där och så. Men jag tyckte att jag hörde nå skrik när jag gick ut, men det var ingenting jag brydde mig om. Sen när jag kom där, då ser jag 3-4 barn som är där och åker pulka och madrass och så. Oj så gulligt! Det där kommer jag ihåg hur ivrig man var för minsta lilla snö. Då ropade jag på pappa och sa att han skulle upp på vinden och hämta skidor, pulka, tefat, bobb och allting , haha :') Och, då hade han ingenting att säga ifrån om! Det var bara att lyda mina order , haha (:  Det var tider det. Jag kan faktist säga, utan att ljuga, att jag saknar det! Tänk, då fanns inte det här skitsnacket, tjafset, rykterna.. Då var allt så bra ju! Men, nu är det lika bra att liksom, låta dom som tycker de är kul att prata fortsätta. Även om det är jobbigt,så är det bäst. Någonting man absolut inte ska göra är att prata tillbaka. Då kommer allt bara bli myckemycke värre.

Just nu sitter jag och tittar lite på youtube på lilla melodifestivalen 2006 och 2007 haha :)
Det är ganska kul faktist haha :')

Tror att jag ska fråga pappa om vi kan köpa hostmedicin , för jag hostar så grymt mycket, jag förstår inte! Usch.
Men annars känner jag mig lite bättre, hör lite konstig på vänstra örat bara, men annars är de väl rätt bra. Ska vara tyst idag så att Anna kan komma hit imorron eller på lördag! :')

Jag lägger med lite bilder som jag tog idag. Dom är inte superbra, eftersom jag bara tagit med mobilen (:













Kram Malin :) <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0