En söndagsmorgon som denna

Godmorgon! Jag sitter här med grymt ont i halsen och täppt i näsan och har nyss ätit frukost.
Som de ser ut nu , så blir de ingen skola för mig imorgon heller.. suck.. Jag har tröttnat på att vara hemma nu. Jag vill inte!
Men de kanske är bättre att jag är hemma nu tills jag är frisk än att jag sjuknar om igen eller nå ;p de är iaf vad mamma och mormor säger ;p
Iaf så kommer mormor hit kl 2 och ska äta. Jippie. Känns som vi äter med mormor och farmor ganska ofta å de suger kan jag lova. Inte känner jag smaken av maten heller, så de känns ju lagomt nödvändigt :o
Leona Lewis - keep bleeding  - älska låten , igen! Fattade tycke för den igen efter att Anna sjöng den i Idol, ehe (a)

Ah, och jag vill ha en söt systemkamera nu! (: men de blir väl inge vidare med de om man säger så, ehe (:

Satt och myste i pappas tröja igår som jag vart jättearg när han skickade efter för den tänkte jag köpa ._. cpgubbe ... :o så gör man väl ändå inte! :o

Nu så sitter jag här i mjukisbyxor från intersport, rött linne från gina tricot och en svart långärmad tröja ifrån ' mittmediaprint' , de är de papi jobbar för , typ, nå tidningsgrejs ;p jättefint kan jag lova! :')

Ska väl jobba lite spanska snart, kul.. sen ska jag försöka mig på so som jag inte fattar ett dugg av. Ska göra prov typ när jag kommer tillbaka eller så, och jag har inte pluggat eller nå, åså får man ha en liten gul fusklapp, men de är ju rätt så svårt att skriva när man inte vet vad man ska skriva. Knas dedär. Även matte ska jag försöka mig på, geometri,suck.. som jag verkligen är värdelös på. Jag kan inteinteinte! De går bara inte.Jag har alltid haft problem med de , enda sen i 4an när vi började med de. Men, nu är det ju en aning svårare,och jag fattar absolut ingenting. Jo visst kan jag räkna ut arean på ex raktanglar å kvadrater, för de är bara basen x höjden, och cirkel är typ, radien x radien x pi , typ.. men sen då? begränsningsarea.. what?! När jag var till skolan så pratade jag med Peter (våran mattelärare) och han typ försökte förklara för mig, men som ni säkert förstår så gav han upp rätt snabbt. Och jag kan ju också tillägga att jag hade typ 38.7 graders feber och jag mådde jättedåligt! När jag väl stog där kändes de som att hela världen snurrade, de är ju .. bra :o Iallafall så sa han att jag är jätteduktig på matte, Han tycker att jag är jätteduktig! :'D Men, de tycker inte jag , men iaf. Han sa att om jag känner mig osäker och nervös inför provet som är .. på onsdag (!:o)  då skulle jag skjuta upp de till nästa vecka, (a) De tror jag att jag gör. Men han skulle iaf sätta sig med mig när jag kom tillbaka och gå igenom de jag gjort. *hoppasdeärrättdejaggjort* :D

Men jag ska försöka ta mig till skolan på tisdag iaf, och,då äre ju faktist slöjd, å jag vill börja göra mina sockor (a)
Jag saknar min anna också för den som bryr sig.. men, en glad nyhet, för mig iaf, är att hon kommer hit på fredag! :D iiiiih! (: myys :') <33 de blir väl att ha lika kul som vanligt med min syster :)
Medans jag sitter här och hostar sönder så skriker mamma på mig att jag måste dammsuga mitt rum, och jag kraxar någonting till svar för hon hör ändå inte vad jag säger , (a) Ska väl vara söt och göra de sen då för att få igen munnen på henne på det iaf :)
De belv ett rätt långt inlägg idag, men de skadar väl inte :)
Kan ju säga,att jag hade samma dröm inatt som jag har alla andra nätter, eller om samma person iaf.

Och vetni? Jag hatar när folk snackar skit om en, herregud, vågar ni inte säga nånting öga mot öga, håll käften då? Jag vet att du är feg, du behöver inte bevisa de, de är lugnt. Jag har kännt dig så pass länge att jag lärt mig de. Men modigt av dig att erkänna de iaf. De trodde jag aldrig att du skulle göra. ' Åh, jag blir så arg när jag tänker på de, fortfarande.' och? som att jag bryr mig? Jag blir nog minst lika arg av att veta att saker du sa gjorde du precis raka motsatsen! Fyfan. fyfan!
You make me happy one time, men inte nu. kan jag lova!
Jag vill komma bort härifrån.Ja vill att de ska bara den 24 juni nu! Nu, precis nu!

Alla tror att livet flyter på så bra, men de är ju precis de de inte gör. Såna här småsaker som sätter käppar i hjulen, och tillslut är de stora stockar. Småsaker blir större och större desto flera de blir. Det är så, jag lovar.

Nu ska jag gå och välja kläder och sen avreagera mig lite, sen dammsuga rummet, suck.. Nu vart jag på dåligt humör när jag började skriva om de där.
Ha de bra alla underbara människor!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0