Ny dag!

Godmorgon världen!
Just nu sitter jag här och lyssnar på akon - right now på youtube och äter frukost. Mjölk och flingor, dricker juice och äter macka, moha. Va ut med hundarna alldeles nyss, asså usch , jag orkar fan inte gå 10 meter :o   de är läskit kan jag lova! Och så går jag assakta så när jag har hundarna lös så stannar dom och väntar på mig hahahahahaha. Dom står där och bara tittar på mig haha. Känns ju bra .__.
Idag har jag ingen aning om vad jag ska göra, blir väl ligga i soffan och glo tv. Jag har faktist inte ätit så mycke onyttigt den här gången när jag har vart sjuk, jag har bara druckit vatten! Fast, jag har väl inte kunna ätit så mycke eftersom jag har sovit för de mesta, men ändå , jag känner mig duuktig! Och förresten så känner jag mig muje bättre idag! Riktigt nästan frisk! haha!de va faktist ett tag sen, har bara 37.1 i feber också, *stoooolt*
Men förövrigt så har jag haft en riktig 'fuldag' väldigt länge! Jag känner mig fulare än vanligt, och då är det illa, håret är cp, allt, usch, blek och jäklig i ansiktet också.. fyfasen!
Tror att jag ska baka nånting idag om jag orkar, för jag känner mig duktig och snäll idag. Tror även att jag ska fylla på telen, eller om jag klara mig 12 dagar till på 1.73 kr... hmm.. de är nånting jag måste tänka på.. för isf så kommer jag ha nästan 1700 kr när mitt barnbridrag kommer.. jag tror jag gör så! Så får mamma se att jag inte är sååå beroende av min telefon som hon tror att jag är , men hon har rätt, för jag typ lider sönder, men de funkar faktist! (a)  men , bara det att jag känner mig jätteosocial såfort nån skriver till mig så svarar inte jag.. känns som att jag håller på att förlora en massa vänner eller så, (a)
Just nu sitter jag och tittar på min übersöta hund Gero. Han ligger på mattan här bredvid och sover med huvudet över ena tassen. Så sött!!  Nej, nu ändrade han ställning till på rygg hahaha. Oj vilken tuffing (h)
Och jag hostar sönder som ett jäkla cp, men de är de ingen som bryr sig om heller, nejnej :o
aja, nu ska jag gå ner och ta min medecin och sen blir de väl kanske sitta här eller kanske glo tv, vi får se !
Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0