God morgon!

Godmorgon.Här kommer jag med mitt gulliga morgoninlägg.
Har nyss vart ute med hundarna , sen gav jag dom mat. De va kallt ute, så jag var tvungen att sätta på mig mössa och halsduk och grejer eftersom jag är sjuk haha (:
Gick iaf med dom efter vägen , alltså , jag brukar ju gå i skogen också,men inte idag, för då måste jag ju ropa på dom ibland, och de är ju liite svårt när man låter som en kråka x)
Skulle egentligen vart till doktorn idag, men de behövdes inte , eller, pappa tyckte inte de eftersom jag bara har ätit halva kuren medicin nu , så vi skulle avvakta några dagar.
När jag kom in med hundarna från promenaden va jag lite kall, så jag tog fram mjöl och oboy och en kastrull, så värmde jag de på spisen som jag nästan aldrig gör annars haha (: men , jag har kommit på att de blir mycke godare ! :')
Sitter och lyssnar på s.o.s - mamma mia på youtube nu, tror nog jag ska titta på den senare idag (: på mamma mia alltså (:
ah, första klunken jag tog av oboyen, brände jag tungan! Så jag är typ alldeles skinnflådd när nu eller nå, det gör grymt ont iallafall!
Och.. imorgon fyller pappa år, och jag har fortfarande inte köpt nå till han..jag har ingen aning! Och isf borde jag köpa nånting åt honom idag.. eftersom de är imorn han fyller :o men fy va jobbigt de vart nu då.. :o aja, de blir säkert.. bra ;p

Jag saknar mina kompisar NU!  ah och kul, albin ringde igår och tjatade på att jag skulle komma till skolan idag,och, om jag inte skulle göra de, då skulle han max fredde och william tror jag det var, komma hit och hämta mig, så jag hoppas verkligen inte att han menade allvar med det, och ännu mera hoppas jag att någon utav dom inte läser dehär, för då kommer dom absolut komma! :o Nej men usch och fy :o Men, om dom kommer,då hostar jag på dom bara -)

Och, jag drömde mardrömmar inatt! :o Jag drömmde typ, att de va en gubbe som kom in genom mitt fönster och så, de va jätte läskit , kan jag lova! :o Sen vaknade jag vid 9 för jag skulle ta medicin och så, sen somnade jag om, om drömde om samma person, som jag alltid gör..

Och en sak till kom jag på! Snart kommer Mamma Mia ut i butikerna! :')  Den 30 november har jag för mig att de va :] Jippie! :'D shalalalala (:

Imorse medans hundarna åt mat, då kollade jag igenom posten om de va nå från typ, siba eller elgiganten eller nå,och de va från Elgiganten, de va typ asmånga rätt så billga laptop där! :')  sååå, jag ska visa för papi idag (a) kaaanske kan tigga åt mig en , ehe (a)

Ah,nu är de typ bara 100 dagar tills jag fyller år, dendu! :D iiiiih :D sen är de bara 3 månader tills jag far till Malta :')
Ja e typ nervös :o   fatta att komma till en helt ny familj som man inte känner minsta lilla, ett nytt språk å allt :o eller, ja, engelska är väl inte nytt, men ändå, man är ju inte van att prata de liksom hela tiden :o fett läskit ju :o men, jag får vänja mig :D Kan ju inte åka hem precis ;p   Om jag har tillgång till data så kommer jag skriva här då med och skriva vad som händer under dagarna kan jag lova! :'D Haha, men , de är ju ett tag kvar, på julafton är de ett halvår har mamma kommit på ;)
Då ska hon sitta och sörja säger hon haha ;p Hon är lite kul hon (;

Idag har jag ingen aning om vad som händer. Har fortfarande inte bakat nånting, så jag ska sluta säga att jag ska göra de ;p
De blir väl nångång ;p men, de skulle vara gott med kakor, men jag orkar inte göra :p de tar ju sån lång tid och jag känner mig.... för sjuk för de säger vi :D

Nej, nu måste jag avsluta dehär :')
Mina inlägg blir bara längre och längre tror jag haha ;p
Aja , puss& kram / Malin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0