Kul lördag :o

Hej alla sötknoppar!
Jag sitter här och lyssnar på Ronan Keating - When you say nothing at all .  knarkaknarkaknarka! :')
Iaf så har jag vart duktig och städat mitt rum och bäddat rent i sängen. Ja känner mig bäst:] TROR att jag ska baka idag, haha, sagt de i 3 dagar, jag vet , men jag orkar ju inte haha, de är ju så jobbigt (a)   Isf blir de småkakor eller så.Men pappa fyller år på tisdag, så kanske jag ska baka tills dess iaf (a)  kom ihåg att jag säger kanske! kanske kanske! (:
Låg och tittade på ungefär.. 1 timme av The perfect man igår, sen somnade jag, jag vet att jag är bäst :))
Och, jag vill bli frisk! Jag orkar bara inte vara hemma, de är så jobbigt! Tiden går ju så sakta, åså måste man göra så mycke jobbigt, städa, hjälpa till med maten etc. Jobbigtjobbigt uschabucha! Jag är glad nu iaf när jag har lite pengar på telefon, och jag ska behålla dom lääääänge (a)  Och, det är bara 10 dagar kvar tills jag får mitt barnbidarag, shoho! Fast jag har ju 500 kr kvar typ, men dom ska jag behålla tills om ungefär 2 veckor kanske :)
Ehe, jag tycker synd om min släkt. Seriöst. Mest mamma och pappa. Jag ska ju på språkresa i juni, de blir typ 25000 alltihopa, sen vill jag ha en systemkamera, en laptop, jag och mamma ska åka till stockholm och shoppa nångång, men, de sa hon i oktober också så (a) De känns som att jag kostar ganska mycke pengar ehe (a)
Nu ska jag göra om lite bilder i photoshop, sen vet jag inte vad som händer :')
Puss på alla! :*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0