andra dagen med bästa anna och lite annat

Hej folket :)
Fick skjuts av mamma ner på stan vid halv 2, för anna skulle med tåget 14.06. Vi åkte i tid för det snöade så mycket, men det gick bra. Kom till stan ungefär 20 i. Vi kom dit lite för tidigt, så vi åkte runt på stan ett tag. Sen vid 10 i 2 släppte vi av Anna vid station och jag kramade om henne, sen åkte vi. Vi kunde inte stanna för det var så mycket bilar där.
Sen åkte vi hem och jag satt mig vid teven och tittade på Ugly betty först, sen vart det Brothers&Sisters.

Just nu sitter jag här och seriöst hostar sönder. Har lite feber också tror jag, men jag vet inte, känns så.
Ska till doktorn imorgon igen. Eftersom jag har nå virus eller nå kvar, eftersom jag hostar, är döv på vänstra örat och har feber..
det känns ju kul?!

Ska till skolan imorgon iallafall. Känns som att jag kommer dampa ur på typ allt och alla och vara allmänt asjobbig, eller så mår jag typ asdåligt , vilket är mest dåligt.
Och Peter ska ju 'hjälpa mig' med matteskitgeometri, och jag kommer inte höra vad han säger! x)
Fy vad pinsamt ehe (a)
Kommer nog ha mycket att göra, känns det som haha.
Nu är det iallafall inte långt kvar tills det är jul!  1 månad och 1 dag!  *nedräkning börjar nu*

Hur som helst.
Igår vid 8 tror jag att klockan var, satt jag och Anna på oss jättesnygga mössor och jag tjockade på mig min fina halsduk som min mun var gömt under när vi skulle gå till Max och Albin.
Vi kom dit ungefär halv 9. Albin var typ astrött i början, och Max helt cp som han alltid är. Men, nu är dom ju såhär, 'coola fjortisar' tror dom verkade det som, så dom va typ askaxiga och allmänt jättejobbiga.
Dom slogs typ hela tiden *moooget* , och var så dryga. Jag var jättesur på Max , många anledningar till det. Sen vart jag ännu surare på han för han sa jävla bitch åt mig. Då kan jag ju lova att jag fick damp, så vi satt där och käftade ett tag, sen sa han nåt och jag inte orkade fortsätta. Men, jag och Anna låg iallafall och försökte titta på tv i sängen , men tillslut låg vi nästan på golvet för dom bara slogs hela tiden.. Jag fick damp och sparkade på Max tror jag det var, och sen hörde man ' aj...'  Haha (:

Nu sitter jag här och lyssnar på lite musik, just nu äre Darin feat Kat DeLuna - breathing love.   Alltså, den är asbra, även fast de är med Darin haha ;p

Vet inte vad som händer idag, blir väl bara att vara hemma och ta det lugnt för jag vill inte ha feber tills imorn. Hellre har jag det nu , och ingenting imorn, än att inte ha det idag och ha det imorn, så :')

Kram Malin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0