Dag 2 med anna!

Hej alla jättesöta människor :)
Hoppas at ni har klarat er utan mitt bloggande idag,
men nu är jag tillbaka.
Nu ska ni få höra om min dag :')
Det började med att min klocka ringde kl 8 för att jag hade glömt att stänga av min väckarklocka ,
men , jag vaknade av att Anna skrek ' vafan äre som låter' , så jah satt mig upp och efter ett tag kopplade jag att det var
min telefon som ringde haha.
Iallafall så somnade vi om till ungefär halv 10 när Anna skule ut och rida sin söta häst Flexen.
Hon var där ute i ungefär en timme, sen kom hon in, och hon skulle duscha påengång, så jag började fixa mig, eftersom vi skulle vara i Ockelbo klockan 12 , för då började matchen.
Vi kom dit till ungefär 20 över, och då stog det 2-1 till Ockelbo , men efter ett tag, då tog Runsten ledningen! Hääärligt (:
Matchen slutade iallafall med 6-4. Jag Anna och Danne drog til station, eller, vi var påväg , när anna precis kommer på att hon måste ta ut pengar. Då var det 3 minuter tills tåget skulle gå, och hon fick problem med kortet, så jag stog och skrek och hoppade och trodde att det skulle gå fortare haha. Iallafall så lyckades hon, och då var det kanske 1 ½ minut tills tåget skulle gå, och vi går upp för en liiiten backe , och ser att tåget står där. Vi får panik och börjar springa . Men anna fick springa före eftersom jag inte får springa. Men, fort fick jag och Danne gå kan jag säga. Ojoj. Iallafall så kommer vi in alldeles andfådda i tåget.
Gick ett tag och letade efter en 6 sitts, och hittade en.
Väl i Gävle gick vi in på Donken för Danne skulle äta, och jag och Anna tog en hamburgare vi med.
Vi satt där ett tag, och 13.14 gick vi ut till bussen.
Danne följde med oss hem,och vi började sjunga lite singstar, sen ringde max och albin, och dom kom hem till mig.
Efter det har vi varit med Danne Max och Albin hela kvällen, förutom vid 7 när tvillingarna skulle hem och äta och jag anna och danne gick till Ica och köpte godis, och när vi kommer tillbaka, då ser vi deras jackor hänger i våran hall, och jag får typ damp och rusar upp hahaha (:
Så, ni som inte förstår så ska Anna sova här hos mig :'D

Kraam! <3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0