Rättegång , halsfluss, nytt 'hem'

Hej alla underbara människor.
Jag lovade ju att jag skulle skriva igår, men då låg jag och sov hela dagen när jag kom hem från skolan för jag har blivit sjuk igen.
Va till doktorn idag och jag har halsfluss. kul värre...! Jag vill inte! :o Mina halsmandlar är typ såhääääääääär stora och de suger.. såfort jag lägger mig i soffan så somnar jag, de är ganska läskit faktist, och ganska jättesegt för jag kan inte typ titta på en film jag aldrig sett för då fattar jag ingenting, dehär suger! :o

Iaf. De där om rättegången som jag skrev i förrgår.
De hände för ett år sen,  oktober tror jag. Vi hade en vikarie på NOn som hette Nicolas tror jag, och han va asläskig, liksom flörtade med de flesta tjejer. Jag och Jossan satt nästan längst fram och pratade med honom, då började han blinka och var allmänt äcklig mot oss. Sen gick Sofie ( henne som de handlar om, vi går i samma klass, och var jättebra vänner förr) till micke och pratade , då sa han at hon skulle gå och sätta sig, och hon gick på en gång , men han hann få tag i henne, så han tog henne över axlarna, ner över brösten och ner mot midjan. Hon fick typ panik och rusade ut , och Sofie den stackarn har astma också, och hon fick jättesvårt att andas, men det var väl för paniken också. Så jag och Jossan följde med henne såklart och vi tillkallade våran mentor och skolsyster så vi fick prata. Jag och Jossan hade sagt till Anette (våran mentor) ,redan när han börjat flörta med oss att vi inte ville vara där, men hon trodde att vi bara inbillade oss eller så. men efter dethär så förstog hon att vi inte gjorde det.
Vi satt utanför matsalen och pratade, sen fick Sofie gå hem har jag för mig, och de vart ett jäkla tjaffs om de där. Nicolas fick lämna skolområdet omedelbart. Nu är det rättegång om de där, och Jossan hade fått hem en lapp från domstolen att hon skulle dit. Och, eftersom både hon och jag var vittnen så borde jag också få kallelse , men de har jag inte fått, än iaf. Haha, jag hoppas att jag slipper de, för jag tänker verkligen inte se äcklet. usch för honom!

Nu kan jag ju bara påstå att det skulle vara skönt med en laptop, så slipper man gå upp hela 17 trappsteg och gå till datan för att skriva här. Jag villvillvill ha en laptop nunununu! Ge mig? (aa)
Och jag saknar min klass.. alla är så underbara men ändå jobbiga, men så roliga! Och nu får jag inte gå till skolan förns jag är frisk! :oo   Jag fick ju penicilin idag när jagvar till doktorn, och de är en kur på 30 tabletter som räcker i 10 dagar. Ofta jag tänker vara hemma i 10 dagar! :o ALDRIG!
Haha, jag är så täppt i näsan att folk inte ens hör vad jag säger. Mamma frågade mig nånting igår, åså skulle jag svara nånting med namn. Hon ba : va?  jag ba : nanb, typ x)  hon ba : VA? vad säger du? *hahahahaha*   hon hade jättekul åt de hon :o   sen ringde anna också, och hon mobba mig hon med för att jag inte kunde prata, och sen ringde max, men han brydde sig inte haha. Jag ba : Men jag Måste sluta Nu. pusshej         haha, jag var tvungen att anstränga mig när jag sa ord på N och M.
Så mobbat haha.
De är väl inte så mycket bättre nu heller hah, men lite iallafall.
Jag känner att jag måste plugga lite... och jippie igen, 2 prov imorn, NO och SO, och i NO va de typ nå stort skit i NTA som 8a och 8b ska ha samtidigt , fast ena klassen ska börja labba och den andra börja skriva. Liksom kul! Vadå, jag fattar inte riktigt, tänk om jag kommer få göra de själv sen :o aldrig :o  och sen SO , båda mina favoritämnen också, *noot* usch.
Men det löser sig väl när jag blir frisk iaf.
Nu ska jag gå 'hem' igen, haha
Ha det bra!
Kram sjukligen


Kommentarer
Postat av: j '

Det var det alla snackade om i skolan det där om Sofie. Eller jag höre några snacka om det !

2008-11-12 @ 18:00:40
URL: http://emmyjosefine.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0