Kvällsöppet med Ekdahl.

Hej kära läsare! Hoppas att ni har haft en alldeles underbar dag (:
Haha, de som jag skulle få va mamma visade sig vara ett par knästrumpor hahaha (:
Nu sitter jag och kollar på kvällsöppet med ekdahl , där 'blondinbella' ska vara med :)
Kulit :')

Haha, idag, nyss när vi fikade så satt jag i halsen , och jag kan lova att det inte var bra. Absolut inte med halfluss. Jag hostade i typ en kvart , höll på att spy typ 50 ggr ;p hostar fortfarande litegrann efter de ;p
Men usch vilken tid de tar för Isabella att komma fram då :o
Jag orkar inte sitta och titta på debatt precis ;o
Men nu är de iallafall reklam och han sa att de skulle prata om de efter (:

Just nu sitter jag här och diskuterar med Fredrik Sjöden om vem som är mest cp och om vem som har mest intelligens ;pp ni kan ju bara tänka er vem som vinner :')

Men nu börjar det igen, så pusshej,
sov gott alla sötisar!
// Malin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0