Med bästaanna!

Hej På allaihopa därute!
Jag sitter här med bästaanna och jag kan bara meddela att hon är bäst och jag älskar henne!

Allt sammans började med att jag åkte ner på stan, fick skjuts av pappa vid 20 över 3.
Han släppte av mig vid nian och jag gick in och köpte en ny foundation för 115 kr (y)
Sen gick jag runt och kollade lite i olika affärer, men det var så segt , så vid kvart i 4 börjde jag gå mot station, och jag ringde sötaanna, men hon kunde inte prata med mig , nejnej. Men , jag hann iallafall nästan till station innan hon skulle lägga på, så det var ju ett plus det iallafall :)
Tåget kom vid 5 i 4 , och jag gick och satt mig på en tresits,och först satt jag själv, grymt skönt, sen kom det en gubbe och satt dig, det var inge bra. Och efter ett tag så kom dte en till, och båda killarna/gubbarna  jättestora, såhär långa och muskelknuttar typ, och jag kan ju lova att jag kände mig liten! haha
Men iallafall. Efter 26 minuter var jag i Ockelbo, och anna hade lovat mig att hon skulle möta mig, men tror ni att det var någon Anna där eller? nejnej. Så jag ringde till henne och frågade var hon va, och det jag fick till svar var : är du här redan? ;oo    jag ba : ja?   så jag kom till ica ungefär och träffade henne katrine och hanna.
Jag och anna gick in på Ica för hon skulle gå in och hämta sin väska för hennes mamma jobbar där.
Efter dte gick vi och ställde oss och väntade på bussen.
Åkte buss hem, sen kollade på på Mamma mia :)
Och nu sitter vi här, camade nyss med max ocha lbin, och dom är ju för söta :)
Nu ska vi äta.
Puss på er!






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0