Vinterland

Hej vinterland!
Var nyss ute med hundarna, sen gick jag in i garaget där jag visste att pappa var, som han nästan alltid är, men ändå.
Jag bad honom söka efter lite låtar med gruppen Kick. Men , hittade bara den jag har.
Jag har iallafall ätit kladdkaka o glass och druckit julmust nu. Gott kan jag bara lova!
Ikväll ska jag titta på Andra Avenyn klockan 20.30 och sen Desperate Housewifes klockan 21.00
Tisdagar måste vara den bästa dagen!
Vi har mycket snö här . Jättemycket upptäckte jag faktist nyss när jag var ute men sötnosarna.

Om ungefär 2 timmar kommer mamma hem. Hon jobbar eftermiddag/kväll den här veckan. Kommer hem 8 ungefär och börjar 11 eller vad det är. Och pappa jobbar ju på tidningen, och dom skulle ha nå grejs, så va tvungen att åka klockan 7.
Så jag blir ensam i ungefär en timme. Skönt kan jag lova!
Nu ska jag väl sitta här och roa mig själv lite,och vara social med alla som skriver med mig ._.

jaja.
Kram

Rätt dåliga bilder, men hade bara mobilen med mig !





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0