Grey's anatomy mm :)

Hej :)
Kom precis upp från källaren. Kan ju bara säga att det där saken jag skulle ha i vatten luktade apilla! :o  Usch var det luktade vidrigt! :o iallafall så låg jag där, och jag somnade hahahah x) typiskt mig säger jag bara ;pp
Vaknade och jag var alldeles blöt på ryggen då jag låg på rygg (:
Känner mig lagomt yr nudå :)
Mamma var hos en kompis i Söderfors, Lena. Hon är påväg hem nu, och hon sa att hon hade köpt nånting till mig, men det var ingenting märkvärdigt sa hon :) Så, vi får väl se vad det är när hon behagar komma hem.
Har snöat nästan hela dagen idag, men inte kommit så mycke. Kanske , 2 cm? (: Men, det är snö iallafall! :'D
Villvillvill gå till skolan, men det blir ingenting av med det heller.
Det hade tydligen vart ett bråk på skolan idag, mellan nåra 7or. Eller, en kille dampade loss på 3-4 tjejer. Det är ju bra. 2 av dom fick hjärnskakning ;s aja, haha, tur att jag inte va där ;p
Ska kolla på Grey's anatomy om ca en halvtimme, och då har förhoppningsvis mamma kommit hem också (:
puss på er :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0