Tisdag

Hejsan folket !
Tittade nyss , eller, tidigare på oth. Älska!
Ikväll blir de andra avenyn och desperate housewifes. (:
Jag sitter här med en söt bomullstuss i örat för jag har så ont. Mamma sa att de va bra, så jag får väl lite på henne ;p
Mamma och pappa är och handlar nu, tårta och grejer ;p yummie (: Ehe,mamma skulle köpa en blomma åt pappa, från båda oss (a)  vi är så snälla (:  och vetni? Dethär suger. Att inte kunna prata menar jag. Och att inte kunna träffa kompisar. Kul att jag och isa ska praoa på gym snart då.. kul att jagkanske inte är frisk till dess... kul att jag säkert kommer få asdåliga betyg -.-'
Åså missade jag slöjden idag så jag kunde inte börja på mina sockor heller :o   jag hatar de här! Jag börjar bli deprimerad tror jag! :o
Har fan inte träffat nån på.... på en vecka! :o  Va äre här!? Dricker typ 3 glas the på en kväll, 2,3,4 st på dagen, åså varm saft däremellan. Ingenting hjälper! :'( hatahata!
Får väl.. försöka se de från den ljusa sidan... hmm... jag får sova länge på morgonen... ingenting mer positivt tror jag :o iiiiiilla!

förlåt för att jag är så negativ, men de här börjar gå mig på nerverna! Jag pallar inte vara hemma. Jag känner mig instängd!
Kul att de är typ, en vecka tills jag får mitt barnbidrag så jag kan inte fylla på telen heller. Tiden går så sakta! hatahata!
Känns som att jag ger ut ganska dåliga signaler.. hade tänkt att de här skulle vara en blogg som sprider glädje, men alla kan inte ha bra dagar, eller hur?  hata!

Ska iaf äta tårta och sura med mamma & pappa. Dom börjar tröttna på mig tror jag, och jag börjar tröttna på allt! Livsglädje x 1000! :o

aja, nu ska jag typ.. deppa sönder :o  pusspåer! Jag älskar er!

jaa.. sådär kan ju en sjuk malin se ut också :o

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0